- Újdonságok
- Akciós termékek
- Többet olcsóbban
- Autós gyerekülés, isofix gyerekülés
- Babaápolás
- Bababiztonsági termékek
- Babacipő
- Babahinta
- Babahordozó, kenguru
- Babajáték
- Babakocsi
- Babakocsi kiegészítők
- Babaszoba
- Bébikomp
- Bébitaxi
- Elektromos kisautó
- Etetőszék
- Fürdetés
- Járássegítő
- Játszószőnyeg
- Kiságyforgó, zenélő körforgó
- Pelenka
- Pihenőszék
- Szoptatás, táplálás
- Tricikli, bicikli
- Utazóágy, járóka
- Ajándék ötletek
- Keresés Márkák szerint

Szakszervizek
365 nap TERMÉK garancia
Elromlott, meghibásodott vagy elszakadt és még nincs 1 éve hogy megvásároltad?
Nem probléma, mert minden 10.000 Ft feletti termékre 1 év jótállás van és magyarországi szakszerviz gondoskodik a gyors és gördülékeny javításról, hibától függően cseréről.
Szakszervizek elérhetőségei márkák szerint:
Baby Design Chipolino Lorelli |
Jane Concord Nuvita |
Espior Bomiko Munchkin |
e-mail: szerviz@devron.hu
telefonszám: 06 20 414-1265
cím: 1044 Budapest Ipari park utca 9
Cam Graco Timba |
Zopa BabyOno Badabulle |
Fillikid Momert AngelCare |
e-mail: info@matti.hu
telefonszám: 06 23 887 410
cím: 2040 Budaörs, Gyár utca 2.
Chicco |
Maxi-Cosi |
Quinny |
e-mail: babycare@babycare.hu
telefonszám: 06 30 228-7761
cím: 1113 Budapest, Daróci út 1-3. HORIZONT PARK udvar, Újbuda
Jelezd nekünk a problémát:
Tedd fel kérdésed telefonon vagy emailben, küldj képeket a termékről, ha szükséges, stb. és ha a karbantartás a szervizes kolléga kétkezi munkája nélkül és új alkatrész beépítése nélkül is elvégezhető, akkor ezt megírjuk Neked, illetve hogy mit tegyél otthon a termékkel. Előfordul, hogy azt tanácsoljuk, hogy már ne költs a termékre, mert nem érné meg. Minden esetben a Fogyasztó érdekeit tartjuk szem előtt a szervizelés esetén is!
Mi történik a panaszbejelentés után?
- Az emailre válaszolunk és megkezdjük az ügyintézést.
- Ha előzőleg telefonáltál nekünk és beszéltél egy munkatárssal, akkor is szükséges lesz emailben írásban közölni a reklamációt vagy alkatrész igényt, mivel cégünk a telefonos beszélgetéseket nem őrzi meg, nem készül hangfelvétel.
- Az átfutási időt és a következő lépéseket a vásárlóval midnen esetben egyeztetjük.
- Ha nincs készleten alkatrész, akkor a gyártóval egyeztetünk és a következő áruszállítmánnyal érkezik az alkatrész.