Magazinunk

Bababolt szombathelyen

az oladi Babasarok:

Bababolt szombathely - az oladi Babasarok

Szombathely Kassák L. 11

Házhozszállítás

Ingyenes
29.990 Ft felett

Bankkártyás fizetés

Fizetési megoldás
Miért mi?

Köszönjük, hogy minket választottatok

28.000

több mint
7.000
elégedett
KISMAMA

Ti küldtétek:

Korrekt webáruház

A baba webshopunk Megbízható bolt!
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

 

Timba bababútorok

Niki Viki Lili

Zsófi Fanni Félix

országos házhozszállítással

Babakocsi márkáink

Cam Espiro Jane

Baby Design Mikrus

Chipolino Lorelli

Fillikid Maxi-Cosi

Graco Chicco

Hasznosoldalak

Keresned sem kell!

AjándékVarázsló

Babakocsi ajánló
Kedvenc Gyerekülések
Bababolt és webáruház hírlevél
Partnereink a baba webáruházban
Tanúsítvány
SSL Certificate

Szakszervizek

365 nap TERMÉK garancia

Elromlott, meghibásodott vagy elszakadt és még nincs 1 éve hogy megvásároltad?

Nem probléma, mert minden 10.000 Ft feletti termékre 1 év jótállás van és magyarországi szakszerviz gondoskodik a gyors és gördülékeny javításról, hibától függően cseréről.

Szakszervizek elérhetőségei márkák szerint:

Baby Design

Chipolino

Lorelli

Jane

Concord

Nuvita

Espior

Bomiko

Munchkin

e-mail: szerviz@devron.hu

telefonszám: 06 20 414-1265

cím: 1044 Budapest Ipari park utca 9

Cam

Graco

Timba

Zopa

BabyOno

Badabulle

Fillikid

Momert

AngelCare

e-mail: info@matti.hu

telefonszám: 06 23 887 410

cím: 2040 Budaörs, Gyár utca 2.

Chicco

Maxi-Cosi

Quinny

e-mail: babycare@babycare.hu

telefonszám: 06 30 228-7761

cím: 1113 Budapest, Daróci út 1-3. HORIZONT PARK udvar, Újbuda

Jelezd nekünk a problémát:

Tedd fel kérdésed telefonon vagy emailben, küldj képeket a termékről, ha szükséges, stb. és ha a karbantartás a szervizes kolléga kétkezi munkája nélkül és új alkatrész beépítése nélkül is elvégezhető, akkor ezt megírjuk Neked, illetve hogy mit tegyél otthon a termékkel. Előfordul, hogy azt tanácsoljuk, hogy már ne költs a termékre, mert nem érné meg. Minden esetben a Fogyasztó érdekeit tartjuk szem előtt a szervizelés esetén is!

Mi történik a panaszbejelentés után?

  1. Az emailre válaszolunk és megkezdjük az ügyintézést.
  2. Ha előzőleg telefonáltál nekünk és beszéltél egy munkatárssal, akkor is szükséges lesz emailben írásban közölni a reklamációt vagy alkatrész igényt, mivel cégünk a telefonos beszélgetéseket nem őrzi meg, nem készül hangfelvétel.
  3. Az átfutási időt és a következő lépéseket a vásárlóval midnen esetben egyeztetjük. 
  4. Ha nincs készleten alkatrész, akkor a gyártóval egyeztetünk és a következő áruszállítmánnyal érkezik az alkatrész.
Név
Telefonszám:
E-mail cím:
Megrendelés száma:
Vásárlás időpontja:
Termék neve,cikkszáma:
Termékkel kapcsolatos panasz leírása
Fényképek a termékről és hibáról
Fényképek a termékről - 2
Fényképek a termékről - 3
Fényképek a termékről - 4
Webáruház készítés